Skip to content
Featured Image

Dobrodošli u  Biznis kviz Koliko je jak tvoj marketing?! Pokušajte što iskrenije odgovoriti na sljedeća pitanja.

1. Imate li web stranicu za svoje poslovanje/uslugu/proizvod?
2. Imam NEKOLIKO dobrih načina/strategija preko kojih trenutno dolazim do novih klijenata/ klijenti dolaze do mene (biraj što najbliže opisuje tvoju trenutnu situaciju)...
3. Kako trenutno najčešće dolaziš do klijenata... koji je glavni način (izvor posjeta) kako oni saznaju za tebe/ dolaze do tebe? (biraj šta najbliže opisuje tvoju trenutnu situaciju)...
4. Koliko različitih izvora posjeta imaš ka svojoj stranici/biznisu/ponudama?
5. Ako bi ti PREKO NOĆI nestao glavni izvor posjeta koliko bi ti trebalo vremena bi li znao/la naći novi izvor posjeta-pristupa svojoj publici/kupcima?
6. Koliko mjesečno trošiš/ulažeš u plaćene oglase?
7. Akvizicija novog klijenta me u proseku košta…
8. Koliko ti osobno (ako je osobni brend) ili tvoja firma ukupno ima pratitelja na profilima na društvenim mrežama?
9. Na koji način najčešće komuniciraš sa svojim klijentima, kako dolaziš do njih i oni do tebe?
10. Koliko često tvoji klijenti čuju od tebe?
11. Koja mreža ti je primarna? Gdje si najaktivniji/a za biznis?
12. Koliko imaš posjeta na webu mjesečno?
13. Je li tebi (ili tvom biznisu) danas Teže ili Lakše doći do pažnje i do novih klijenata nego prije 2-3 godine?
14. Radiš li VIDEO marketing? (šta najbolje opisuje tvoju situaciju)
15. Imaš li Newsletter/mailing listu?
16. Koliko često šalješ mailove svojim klijentima?
17. Kakav ti je “open rate” emailova kada šalješ broadcast cijeloj listi?
18. Imaš li “autoresponder sekvencu” mailova za klijente?
19. Obraćaju li ti se klijenti i pitaju za pomoć, savjete, sugestije?
20. U tvom tržištu tvoj biznis je (šta najbliže opisuje tvoju trenutnu situaciju)…
21. Kvaliteta mog weba i online marketinga je… (što te najbliže opisuje)
22. Marketing u mojoj firmi… (šta najbliže opisuje tvoju situaciju)
23. Imam… (što najbliže opisuje tvoju situaciju)
24. Moji klijenti su… (što najbliže opisuje tvoju situaciju)
25. Moji trenutni klijenti… (što ih najbliže opisuje)
26. Marketing učim tako što… (što najbolje opisuje tvoju situaciju)
27. Moja marketing strategija je… (biraj šta najbliže opisuje tvoju situaciju)
28. Za mene marketing je… (što najbliže opisuje tvoju situaciju)
29. Radim/razvijam ovaj biznis već…
30. Imam klijente koji su s nama GODINAMA…
31. Imam STOTINE neviđeno dobrih ‘testimonialsa’ (recenzija, review-ova)… i stalno pristižu novi!
32. Kvaliteta mojih proizvoda i usluga je…
33. Svoje klijente poznajem… (odaberi šta najbliže opisuje tvoju situaciju)
34. Klijenti me/nas doživljavaju kao… (biraj šta najbolje opisuje tvoju situaciju)
35. Imate li nešto po čemu ste OČIGLEDNO (i jasno) drugačiji/posebni u odnosu na konkurenciju, i vide/vjeruju li to klijenti?
36. U poslu osjećam da imam… (biraj šta te najbolje opisuje)
37. Kada netko kupi prvi put, imamo sistem za ‘upsell’… tako da kupuju više i češće… (biraj što najbolje opisuje tvoju trenutnu situaciju)
38. Imam veliki broj proizvoda/usluga koje mogu prodati/ponuditi istim klijentima i njih redovno i nudim.
39. Moj Sales Letter konvertira sa…
40. Moj glavni/najprodavaniji proizvod (koji najviše promoviramo) košta…
41. Koliko mjesečno u prosjeku imaš novih klijenata…
42. “Restoran živi od stalnih gostiju”, a moji klijenti kupuju…
43. Točno znam koje TEME su atraktivne mojim kupcima…
44. Svojim klijentima redovno šaljem Upitnike (i točno znam zašto im postavljamo određena pitanja), pitamo ih za feedback…
45. Koliko je u prosjeku potrebno vremena da netko postane tvoj klijent… od trenutka kad prvi put čuje za tebe, do trenutka kad kupe…
46. Po tvom mišljenju/osjećaju… koliko tebe ili tvoju firmu klijent dobro poznaje… koliko je potencijalni klijent educiran/informiran u vezi tebe, tvoje firme, proizvoda, ponude…
47. Trenutno najslabija točka mog/našeg marketinga je (moj najveći izazov/problem u marketingu je)…
48. Imamo JASNO Pozicioniranje… imamo točno osmišljenu strategiju… kako želimo da nas klijenti vide i jasno definiranu ciljnu grupu kojoj se obraćamo…
49. Je li ono kako ŽELIŠ da ti / tvoj biznis bude viđen/pozicioniran na tržištu usklađeno sa onim kako tebe/tvoj biznis/brend klijenti zaista i doživljavaju? Je li vas klijenti svojim prijateljima OPISUJU/preporučuju na način na koji biste i željeli?
50. Ako bi za svoj biznis imao/la 100% jasan marketing plan i strategiju… kao MAPU do zlata… i jasnu viziju rasta, koji je još i izvodljiv… taj plan bi za mene/moj biznis vrijedio…

Hvala Vam što ste riješili kviz.